September 26, 2008

4 days to go

well, raya pun nak dekat. cuti sekolah semua dah start and semua orang excited nak balik kampung halaman diorang masing masing :) same goes to me, im going back to penang and perak. last year beraya di perak dulu, so yeah tahun ni of course beraya di penang pulak (YAYY) esok, which is saturday nak bertolak balik perak dulu cos mama kata tahun ni tak pernah berbuka puasa dekat sana lagi. but by the 1st day of raya dah ada dekat penang ah.

so so, today is the last day im at KL lepas tu nak belah balik kampung dah en. so my friends and i planned to berbuka puasa together ramai ramai satu geng for the last time nearby our hometown, bukit sentosa (dekat Thank God Is Mamak haha) so maghrib pun dah tiba, aku still tak sampai2 lagi. ada hal sikit lambat hehe. so by the time aku arrived, ceh melantak habis dah diorang bantai makan hahaha :P dah makan makan semua sampai pukul 9, okay lets go! jalan jalan amek fresh air jom weh? haha jadi bergerak lah kami semuaa. tangkap tangkap gambar click click flash! dah lepak sampai pukul 11pm, kira dah nak balik dah en. nak tunggu abang shira to pick us up, lama lama sikit tunggu, abang dia kata 'korang lepak la dulu minum minum sume lagi, ada hal jap' oh well, korang! jom ah pi minum minum dulu. JOM >:) so then kteorang jalan kat satu kedai ni, and i was like 'omg sha! jom lepak kedai ni CEPAT LAA CEPAT!' xD
korang tahu asal aku gedik sangat nak lepak kedai tu? hahahaha pasal ada this one hot guy rambut panjang ala ala skinny jadi waiter kat situu HAHA! gila tak boleh belah sial :} naim, which is sha's boyfriend kata hahaha bodoh gedik aa kau, tahu ah dah single! -haa tahu pun :P hahaha. 'alamak guys, he's coming this way lah to take our orders!' aku cakap, haha. alaa bukan la, kakak manatah plak muncul :( hahaha okay chill, sha pun cakap mamat tu macam hot hihi :D sembang sembang semua tiba tiba naim kata, 'weh hazi, mamat tu otw datang nak hantar air tu, get ready weh bwahaha' 'omg omg'-aku cakap haha saje je :P naim kata 'kau jangan hazi, malam ni aku agak high ko totak, aku bleh je tegur mamat ni' blablabla whatever naim! :P

okay, mamat tu dah sampai. senyap je meja, aku sha and the other girls tersengih sengih je haha. dia betol2 sebelah aku kot mamat tu hahaha *blushing*
suddently, 'bang, perumpuan ni namanya hazi kata abang hot gilah' and im like WTHAZI?!! bodo bodo bodo aa kau naiiimmmmm!!! bapak segan sialll ko tau takk :(
satu meja gelakkan aku ya allahh -____- (haa tula hazi, gedik sangat malam malam hahaha) but hey, actually he smiled back at me doh :O shit, bertambah merah muka aku dibuatnyaaa >.< but happy at the same time haha! xD time nak balik pun sama, macam bangang je diorang gelakkan aku sebelah mamat hot tu -___- 'ABANG! OOO ABANG!' hahaha whatever :P tapi mamat tu tah, sekali pandang je aku macam whoaa :O tertarik gila dengan rambut dia, ceh :P alah, korang pun tahu en betapa obsesnya aku terhadap boys with long hairs ni kan? haha so buat slumber sudeh :)

apa apa pun we had a great time that night. last day kteorang lepak lepas tu semua dah busy balik kampung for hari raya :) last last, kteorang balik lewat jugak malam tu haha NICE! :D oh guys, i love you and happy raya! <3

No comments: