March 28, 2009

Oh, finally!

akhirnya, jadi jugak kali ni nak lepak dengan hany haha :P dah berapa kali plan macam, haih canceled and all -__- so, janji hany at OU like after 3pm like that. she was on her way to OU dah around that time but im still at Titiwangsa Golf Club. she came alone so she said she'll be at Ikano first while waiting for me. im like, okay suit yourself. and its already 5pm and im still at Titiwangsa! gahh, hany dah call aku banyak kali dah ni :S tah, my dad nak buat this Korean Treatment thingy dekat situ. lama gila, "paa, bila nak gerak nii? hany dah tunggu lama!" :( and heh, right on time -hany text aku, "wey, lambat lagi ke? papehal aku kat borders k." aahh, okay. last last tukar plan terus lepak belah belah Curve ajelah senang. takpayah la hany nak kena jalan kaki ke OU balik haha gila jauuhh kot. later on, 6pm baru sampai! terkejar2 cari hany kat borders, kesian dia tunggu aku lama gila. cari dia, jumpa je terus duduk atas peha dia hahaha mahu tak terkejut dia xD so yayy, dah jumpa! habis dia merungut aku lambat :P oh then, carey came. itupun sebelum tu he was like, "i dont feel like going lah. segan la kawan you ada. kang korang jalan depan, i sorg2 kat belakang" -ahh tak kira jugak, datang! >:( haha tupasal dia datang jugak hehe :P so, kami bertiga jelah pusing2 semua. part sembang kat meja ah paling best kan hany, haha SENYAP GILA -__- topic yng kita nak bukak pun semua lapok gila hahaha kesian :P hany dengan carey dah mula kamceng bila sembang pasal college stuffs. aku dengar je, diorang dapat markah pointer blablabla 3.5 lah ape tah whatever argh apetu! tak faham :( haha caitt, diorang gelakkan aku pasal pmr pun tak lepas lagi haha fine finee. then dia cakap pasal dia gerak this one photography exhibition kat midvalley awal petang tadi and 'betapa nikmatnya i testing camera D3x! hahaha and andd, diorang kasi i tempat VIP pasal i bawak D3 i. kira macam boleh access la kan -___-' haha semangat jim carey ni :P well, i went there on friday and takde pape sangat. bangang, carey gelak kat aku HAHAHA hari jumaat ada apa! org baru nak set up! xD hish bising betul haha. kan carey at first yng kata dia taknak bila jalan ditinggalkan, padahal dia yng tinggal kteorang belakang eheh *muka ketat* after that, celebrate Earth Hour plak. biasa biasa je, ramai tu biasalah. kbye.

No comments: