September 8, 2008

Webcam bersama Eddie


SAY HI TO EDDIE :)
well uhh, actually aku sorang je kot yng bermain webcam -poor me :s hahaha hey sunshine, you better get one for yourself ASAP eh :O so yeah, if you guys wanna know a little something about me, setiap kali aku main webcam with people, boleh dikatakan selalu lah jugak aku akan lukis gambar korang :) main lukis lukis or whatever. i like to do something different and fun on the webcam such as, drawing/making things, buat sign name for eachother ke, pape lah! asalkan tak bosan. daripada on webcam and kasi orang tu usha kite je sepanjang masa -.- nak gelak pun kena cover cover HAHA :P rimas laweh, rimas. dulu aku webcam dengan maryam adila (i bet korang kenal dia, kalau tak kenal tu kau ketinggalan zaman lah tu haha) so yeah, kteorg main dress up-dress up. hahaha kteorang pakai selendang and spec mata (saja nak kasi sama dgn dia cos she's wearing one) so here it is..


dulu pun ada jugak, adila jadi santa claus and aku jadi ugly witch :D

No comments: