October 10, 2008

I wish i had a time-machine

im glad that sha went to school tadi :) she's fine now, and we're happy to hear that! but hey, kterang ada simpan homeworks for ya missy haha :P blablabla today is boring i tell you. we're just sitting around in the class doing nothing. great, there is no teachers coming! hehe :D so apalagi? me and my friends semua all gathered around one table and sembang macam macam. our TOP topic yng selalu pops out is...haha bila lah nak jadi 18 ni :(


"aku tak sabar do nak jadi 18"

"tulah, aku pun! 3 tahun oh, okok la tolak this year kira 2 tahun lagi"

"PMR pun tak lepas lagi nak cite pasal lapan-belas, poodah"

"nanti bila dah 18, aku nak masuk segi!"

"haa masuklah kau, 'murah' gile kot kat sana"

"aa aku nak masuk unisel ah,"

"unisel? asal?"

"ntah, macam nak up je college tu haha"

"kau plak?"

"limkokwing HAHA"

"apa gelak gelak? kalau kau ada ma-neyh aku tak kisah la haha tapi ini..haha"

"hahaha apela korang ni. makbapak aku suh masuk uitm je, murah, tak menyusahkan
diorang"

"unisel pun half private, half kerajaan. kemungkinan pun yuran pun bagai nak pecah
kepala jugak nak bayar"

"kalau dapat uitm kat serdang kau nak? tgganu ke? sabah? perlis? hahaha"

"OMG aku taknak keluar daripada KL pleaseee!"

"aku pun, nnt nak meet kawan2 payah la sikit, balik rumah pun jarang"

"tak suke ah aku dduk jauh jauh"

"eh, nnt kita dah 18 janji jangan lost contact okay! one day kita pergi holiday sama like ke pd ke, tempat yng berpulau2 apa apa, anywhere lah! asalkan dgn korangg"

"ee yaAllah bestnyeeeee!"

"lets picnic!"

"yeah, ill wear shorts"

"ahh, aku pakai bikini terus apa susah"

"hah bikini bottom kau lah"

"HAHAHAHA"

"nnt sorang sorang dah ada lesen kreta, boleh keluar lepak mana2 je kan? kau bawak aku, aku bawak kau, kita sama sama lepak"

"*tit titt* yo girl, jom temankan aku p shopping jap kat around kl? im lonely"

"yeahhh lepas tu aku reply secara otainye, JOM"

"how about shisha?"

"err-"

"a what?"

"shisha"

"nohal"

"aaa tanak ah hihi aku baik"

"haha nnt kita boleh p gig mana mana je sesuka hati wee!"

"lagi lagi?"

"dah tinggi lagi kot dari sekarang? haha yay"

"so apa lagi kita nak buat when we're 18 nnt? haha"

"lepak sama sama sampai lebam"

"itu lagii yaAllah aku tau la, haha dia ni"

"cant wait! ooohh i wish i had a time-machine"

"hah nnt kau wish a benda tu for your 15th birthday nnt haha"

"ee bodo takut oh next year nak PMR!"

"alaaaaa ape kau? baru dok berangan best best ni kau bukak topic ni asal? terus takde mood aku tiba2 pikir pasal PMR ni"

"ahh dahla dahla hahaha, jom buat kerja folio weh"

POOF! and that is what girls selalu sembang sembangkan :P well, us la haha. PMR, f4, SPM here we come! -_____-'

No comments: