November 24, 2008

Agak segan la jugak!

so here i am, at perak. starting monday till this upcoming sunday ill be going to accompany my dad pergi outstation dekat satu perak for one whole week. well right now aku dekat lumut, perak. dengar je tempat lumut, memang aku teringatkan KIDDO :P yeah, dia duduk kat lumut. haha so like i arrived here dalam macam 5-6pm tu. time malam tu i decided to meet him up for a while. plan nak lepak dekat tepi jetty nearby situ ah, last last adoyai hujan la pulek -___- terus aku cabut lari ke kedai mamak berdekatan. aim dok cari mamat rambut panjang ah ni, tunggu punya tunggu. jengjeng! tu diiiaaaa :P peh bapak segan jumpa dia hahaha and he was like, "ey, apa yng nak segan nye? biasa biasa lah" andd aku rasa macam..hahaha malu bai :} then dia duduk ah sebelah panggil kawan2 dia yng lain semua dalam kereta -and hey! aku dapat jumpa amy jugak hehe :D tak lama lepak, pastu aku kena balikkk :( shake hands semua, challow!

-haha kiddo, ada jugak rezeki kita nak jumpa kali ni kan? :P lol

(damn, aku tak sempat jugak nak tangkap gambar kehapa sikit, haih)

No comments: