October 21, 2008

Cepat gelabah

Sunday, 19th Oct- oh my, tomorrow dah start finals -.-' eventhough esok paper BM and BI tapi aku tetap gelabah. that night, aku sakit teruk. pening kepala gila sampai nak baca buku pedih otak :( aku ni mmg macam ni, since kecik if ada exams or anything, the day before tu mesti ade je yng sakit haih. but serious oh, sakit kepala gila. and time tu pulak eddie nak stop by rumah aku cos nak bagi his homemade fisheye dia kat aku. cos aku nak benda tu sejak last week week week lagi. and dia pun semangat ah nak bawakkan. aku suh dia datang cepat sikit cos aku pening sangat and after that nak tido terus. aku punya lah tunggu, tunggu, tunggu. yaAllah lamanyeeee, mana dia ni tak sampai sampai lagi? sampai nak terlelap dah aku tunggu dia haha sakit kepala kot -.- then he called, saying that dia dah ada kat luar. he'll wait for me at the bus stand in front of my house cos its raining. well, our usual place lah to lepak kan haha :) bak kata spanky, belakang tu macam kebun -_____-' hahaha kepala hot dia :P theeennn, aku keluar rumah dgn terhuyung hayang nye kepala aku semata mata nak amek mata ikan yng ku nanti nantikan dari duluu. *tad-daa..* omg fisheye! yayy :D terus amek main main haha. and then eddie kata, "wait, i have something for ya" and im like "what is it? is it a cake? haha" (cos dulu dia pernah bawak secret recipe punya cake untuk aku hehe yayy) "here, drink this"
what? 100plus? "hahaha serious do, minum ni. nanti boleh hilang hilangkan sikit pening pening tu. you ni gelabah sangat kot pasal exam, rilex la. bukan apa, i risau oh tengok you" (cehh RISAU kan i ye eddie? thats so sweet of you haha) :P and i tanya lagi kat dia, "ohh ini lah buat lambatnye? haha" papepun eddie, thanks for the fisheye and the drink :) and andd risau tentang i! hehe. after masuk rumah, terus aku main fisheye and minum air 100plus. fuyoh, semakin elok doh! :D pening pening dah kurang and aku dapat study sikit :)


bluup bluup, mata ikan dah sampai! haha yeah, thankyouu eddiieee! :D

No comments: