October 21, 2008

Erie's Open House

Friday, 17th Oct- yeah, dekat sekolah erie dah semangat invite semua bdk bdk datang openhouse dia malam tu. punya la excited gila dia tu, haha so do we :P sha, naddy and shira sleepover rumah erie. so after school diorang balik naik bas dengan erie sekali sampai rumahnya di sentosa. "eh hazi, tknak join kteorang skali ke balik rumah erie terus?" -nahh, aku balik rumah dulu ah. nnt aku suh abang aku drop by kat rumah kau lah malam nnt eh. so yeah, okay la en. masing masing semua dah balik rumah. bila aku sampai je rumah, abang kata "eh ikut abg tak?" "to where?" "damansara. cepat ah get ready, papa suh kita makan dinner kat sana"

and im like WO WOO, hold your horses! im going to erie's openhouse la tonight. "so you'll be at home alone lah? okay take care eh" -okay selesai masalah :) bila abang dah keluar rumah, aku pikir pikir lah en. siapa nak hantar aku pi rumah erie? OMG :O aku terlupa yng there's nobody home except me! abang dah keluar and how am i- egh, thats it. takde orang nak hantarkan. (eff word) -_____- then i texted sha, cite problem aku. and then sha suruh aku tumpang kereta boyfriend erie punya abang :O which they called him as 'chief'. eee taknak ah aku! bapak segan okay -.- erie kata its okay, asri khai and the others will pick you up too. well, after i heard their names aku rasa 'selesa' sikit ah. itu pun diorang gila gila :P

soo soo, problem solved! 8 o'clock plus plus diorang sampai rumah aku. sumpah macam orang gila abg 'chief' tu drive haha -.- dah la aku sorang perempuan, berhemah la sikit bawak :P bukak lagu pun yng tang hip hoppers tu cakap F*CK YOUUUU kuat kuat xD hahahha tak boleh belah.

*zwinkkk!*
yayy dah sampai murah erie! :D bapak ah ramai gila orang datang, meriah meriah! hehe. mostly kawan bapak dia and all. kteorang pun apa kurang nya :) dah makan makan lepak lepak semua, biasa ah, AARON pulak nak bermain main en :P


hehee thats erie's lil brother, hakimi *doing that baby face* ah, cute little thing! :P



rasanya dah macam pukul 11 orang semua dah balik. asri cakap kat aku,
"weh hazi, kau nak follow kiteorang tak?"

"to where?"

"kteorang nak pi jamming ni. kau main drum en, jom ah"

"ihihi takmau ah aku, pakai baju kurung macam tak 'kick' main drum haha!" (padahal malu hehe)

"okay takpe ah"

"eh eh, tapii if aku lepak tengok korang jamming je boleh ah"

"okay jom ah!"

erie kata takyah ikut cos takut her dad marah. well you know la kan, bapak dia ni macam kureng selesa sikit if lelaki and perempuan together. aku kata sekejap je, nnt aku balik ah. okay? erie masih macam tak puas hati, "hah yela yela, sekejap je! nanti bapak aku pikir lain pulak weh please la" -okay okay i know what im doing, erie.

so then aku ajak ah shida and naddy suh temankan aku skali pi ikut diorang. then dah sampai tempat jamming terus lari masuk haha tak sabar nak tengok diorang main :P masuk masuk dalam bilik tu, BAAAPAAKK AAHH amp Marshall macam peti ais aku tengok and sound system dia pun boleh tahan punya KUAT -.-' hahaha yeah, i like loud music! :D so kat dalam tu aku angguk angguk je ah kepala aku dengar diorang main, sambil sambil tu saja bawak keluar AARON aku lagi, clickclick!



and then naddy cakap kat aku yng erie dah marah suh balik sekarang! and im like panggil asri yng tengah main drums tu suh balik cepatt. syameer kata 1 lagu lagii. hah yelah yela, cepat sikit cos erie dah mengamuk :( dah habis lagu, asri plak kata 1 lagi lagu last last dah nak habis dah nii :D *sweat mak aihh, melampau. but well, kteorang kena je ah ikut diorang cos kteorang yng tumpang kereta diorang en :/ agak beribu kali jugak ah erie called semua.

kesian kat dia, takut bapak dia marah dia pulak oh :S itupun diorang nak book sejam lagi and "eh takboleh do, ada band lain dah booked" and kelam kabut semua nak keluar dari studio tu, aku macam tak sempat ah en nak letak camera aku balik masuk beg. terus je keluar larii. and then aku nampak lah en satu band kat luar ni plak nak studio pulak. aku tak pandang muka diorang, terus keluar. and then ada one of them like, "peh, siap ada photographer lagi tuu" dalam hati aku just like LOL je hahaha aku main main je kot kat dalam tu sudeh :P dia panggil ah aku, "ehh eh, can i have your number?" AND THATS THE TIME aku pandang semua muka budak budak tu. omaigad SEMUA RAMBUTT PAAAJAANGGG!! :D fuh, terpukau sekejap aku HAHA. "eh boleh tak i nak number you? maybe next time you boleh snap utk gig kteorang kehapa en. boleh?" -"err..err..shuuu..err..(suree..)" :D cakap number semua and he asked my name and i said 'hazi'. then kawan sorang lain menyampuk, "eh hazi eh? you kenal anas tak?" -and aku terus cakap anas? ahh ye ye kot. sbb aku pening sikit banyak sangat anas takut salah orang :P tapi aku syak anaszaryn ah :) "hah ni abang dia!" terus abang dia keluar, "hii...!" OMG rambut nyaaaa @.@ handsome gila :P hehehe. and terus belah, say byebye semua. hahahahaha dalam hati "YES YESS YES! ade jugak orang berambut panjang wujud kat bkt beruntung ni wahaha"

shida, my friend pun macam.."weh, handsome gila do diorang! terlupa sekejap kat izzat haha" (ceh balak dia) :P dah masuk dalam kereta, asri cakap "kau kenal tak diorang tu?" aku cakap tak. "diorang tu budak sini, tapi perform gig merata rata. band sreamo sikit kot entah la" and asri ada sebut nama band dia, but aku tak reti nak sebut :P

vroom vroommm!! dekat simpang nak masuk rumah erie, nampak erie and sha semua dok berdiri kat situ. abg chief berhenti ah kat tepi diorang. kau tahu apa jadi? mula mula kteorang nampak muka erie macam menangis aw. lepas tu yaAllah, dia marah gila babi weh jangan main main -.-' "KAU KELUAR SEKARANG! KO TOTAK DAH PUKUL BERAPA SKRG?! BAWAK ANAK DARA ORANG! KELUAARR!! KAU BALIK! KAU BALIIKK!" asri and the others dalam kereta senyap je tak cakap apa apa terus belah.

and we're like, omg erie dah meletop :S serious do, dia marah gila. kteorang senyap je. dah sampai rumah erie, shida menangis :/ sebab kena marah and all. naddy pun was a bit moody after that. aku buat chill je. sorry guys, you should have not come along with me at the 1st place. sorry. but dah lama lama erie dah cool down, dia tak marah dah. after that bapak aku pun jemput kat rumah erie, terus balik.

ahh anyways, best gila that night! :D erie pun kata like dia macam over-reacting that night, well takpe ah :) btw mee kari sodap weh haha <3

No comments: