October 21, 2008

Habis la aku

exam sucks :( tadi paper agama and BI paper two pun aku susah nak score. eghh, aku tak sihatt lagii. so macam idea tak masuk for my english paper, damn :/ tah ape merepek aku buat. agama lagilah, aku baca ni, keluar yng lain. yng dah baca pulak hilang kemana tah otak aku melayang -____- serious do, dalam class aku macam tak okay. macam lembab, sleepy, lemah, penat gila, sakit perut, sakit kepala, hati tak tenang je the whole day nak jawab soalan :( panas je. haihs, i am worried la pasal my agama paper, takut fail :( and tomorrow paper science 1and2, maths2 -_____- yeah, lagi stress out la aku nnt esok. and now aku demam balik. tadi pun nak gerak skolah pun tak bermaya. aku sekarang cuma nak habis kan exam ni je, tu je yng aku pikir sekarang. finals aku kali ni macam bullshit. have a nice day, bye

No comments: