July 20, 2009

Masalah teknikal

For Bloggers: sorry, this is an internal problem. kindly ignore it.


"eh, kenapa duduk belakang pulak ni? asal tak duduk depan macam biasa? korang perang besar ye?"
..and there goes Teacher Suffy. gah-ratee. since you said it out loud, now you're making that innocent f-kid even more lonelier. have to tell you the fact that it makes us go like we just got 3 FREE tickets to watch MU vs MALAYSIA! hahaha bukan apa, kesian. dulu bukan main bersatu kita teguh, bercerai kita roboh. what kind of a friend are you would choose a stupid guy over your bestfriends? you tell me. al-maklum lah, tak nak 'peminat lari' ye kak? well, suit yourself lah. as long as you're not one of us, we're cool. if you are reading this, go ahead. keep on reading this till the end, i'll be glad. so, where was i? oh yes, you are so waayy too 'patrick'. but the funny part is, kau sanggup bertempek dengan jantan-jantan kau semua tu kan? NAMPAK SANGAT KAU LONELY, Y. duduk dalam class, alone. go to recess, alone. go to extra class, alone. go home, alone. (even though we're in the same van. but still, we dont talk) so now lets see who are your REAL friends now. honestly la kan, you got the beauty. but you dont have the brain, yet. kau tak reti nak bezakan which one is good and not. take my advice, stop brainwashing people around you and your plastic face tu. you're just making things even worst. because of you, our gang already fell apart. kau mengumpat aku, aku mengumpat kau. kau crita lain, aku crita lain. kau tikam aku, aku tikam kau. kau belit lain, aku belit lain. hah last last semua macam taik. tak boleh ke kau duduk diam for a while? kata 'bEshFWeNdz'? eleh, setakat nak tumpang popularity takyah cite ah! teruk punya perangai. yang paling best aku keluar dengan 'bestfriend' aku sendiri pun kau jealous? YaAllah kawan jenis ape kau niiii ba- haa, kan aku nak maki dah en -__-' gila ah busuk hati, kau macam nak conquer bestfriend kau tu milik kau sorang je. pakai otak sikit boleh tak, Y? ish, kalau masuk bab lelaki kan, fuh. memang, i have to admit. kau memang top ah kan, champion betul. if you're talking to a guy lah kan for example, orang teriak nama kau pun kau tak heran. bangga la tu dapat couple ramai-ramai? yang tak handsome, kau tak kenal ape ape pun kau sapu. asalkan 'peminat tak lari' bak kata kau, kan kan? oh ye tak lupa jugak, tak cukup lagi ke sampai your bestfriend's ex pun kau nak kebas? wah, handal. hehe jangan gedik sangat ye, kau tu perempuan. lebih lebih plak aw aww sana sini. geli tau tak, GELI? cukup la, kalau aku nak ungkit balik benda pasal kau memang tak habis punya ok. so yeah, semoga kau bahagia xx

20th July; Happy Birthday Seen! :)
fai would be proud of you bakar-ing the
satay at Saloma right now HAHA

No comments: